All-round regnskabsassistent til fuldtidsstilling i 3-4 måneder

  • Job reference
    4082753394

Har du erfaring med all-round bogholderi – især indenfor debit og kredit? Er du organiseret og finder komplekse opgaver interessante? Så har du her mulighed for at blive en del af et kompetent og socialt team!

Adecco søger på vegne af kunde i Nordsjælland en dygtig og engageret regnskabsassistent til fuldtidsvikariat i 3-4 måneder med opstart 1/6.

 

Arbejdsopgaver:
De konkrete bogføringsopgaver ligger i et Shared service center, så dine opgaver vil involvere at kontrollere posteringerne og følge op med virksomhedens interessenter både per telefon og mail. Da bogholderiet håndteres på tværs af landegrænser, skal du kunne håndtere komplekse procedurer. Du vil også skulle udtrække data til analyse og opfølgning af finansielle data ved hjælp af Excel.

 

Din profil:
Som person er du social og har gode kommunikationsevner. Du trives i en udadvendt rolle, hvor du opfølger både via mail og telefon. Du kan hurtigt sætte dig ind i nye processer og holde overblik samtidigt med, at du har øje for detaljen. Arbejdstiden vil være mandag – Torsdag kl. 8-16 og fredag 8 -15.30.

 

Kvalifikationer:

  • Erfaring med bogholderi med fokus på både kreditor og debitor
  • Godt kendskab til SAP
  • Rutineret bruger af Microsoft Office, Excel
  • Fordel hvis du har arbejdet i anden virksomhed med shared service center
  • Du taler og skriver dansk, engelsk og forstår andre nordiske sprog.

 

Ansøgning:
Vi behandler indkomne ansøgninger løbende, så skynd dig at ansøg via "ansøg nu". Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sales & HR Consultant, Christoffer Christensen på 38381296 hverdage mellem kl. 9-15.

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
{Language}

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Christoffer Lindgren Christensen
Student