Manager Medical- Fredericia/Frederiksberg

  • Job reference
    4009108127

Adecco A/S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

Har du passion for ledelse, medarbejderpleje salg & udvikling?

 

DIN ROLLE SOM MANAGER  
Afdelingen varetager rekruttering af vikarer og faste medarbejdere indenfor Medical og arbejder primært med faguddannet arbejdskraft. Du bliver leder for et stærkt team, hvor du med din erfaring og dine gode idéer bidrager til videreudvikling af Medicals forretning. Som leder er du en udpræget holdspiller, der ved, at sammen står I stærkest. Du har fokus på trivsel, medarbejderpleje, salg og udvikling. Medarbejderne i afdelingen er dygtige og passionerede og klar til at løfte i flok. Du får en alsidig hverdag, hvor du sikrer medarbejdernes trivsel samtidig med, at du sikrer, at afdelingens KPI’er overholdes, og at dialogen hos og med kunderne fortsat er i fokus.

   

DINE EVNER & KOMPETENCER

Din diplomatiske og servicemindede tilgang til arbejdet gør, at medarbejderne og kunderne altid føler sig set, hørt og værdsat samtidig med, at det understøtter din evne til at sætte dig i kundernes sted, hvorved du ubesværet skræddersyr de bedste og mest værdiskabende løsninger.

Med din gennemslagskraft og troværdige tilgang til arbejdet, er du således en professionel sparringspartner for dine medarbejdere såvel som for kunderne.

 

Arbejdssted: Fredericia & Frederiksberg- ugentlig tilstedeværelse i hver afdeling forventes. Erfaring: Gerne som leder/teamleder. Branche: Det er et krav, at du har en Sundhedsfaglig eller Pædagogisk uddannelse samt erfaring fra området.

 

VI FORVENTER

At du er vant til at levere sundhedsfaglige ydelser, og at du har kendskab til Respirations- & Børneteams i borgernes eget hjem.

 

HVORFOR VÆLGE OS?
Vores kultur og din personlighed skal også matche hinanden. God kemi er afgørende for at lykkes og komme i mål sammen. Vi har en stærk og familiær fællesskabsfølelse, som vi værner om. Vi går meget op i trivsel og arbejdsglæde og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Uden tryghed, tillid og en åben kultur bliver der nemlig ikke plads til udvikling, overskud og performance. Vi har en meget flad og uformel organisation med højt til loftet, så har du gode idéer og input, kan du være med til at implementere nye initiativer, som forbedrer hverdagen. Vi har endvidere mange sociale arrangementer, hvorfor det er vigtigt for os, at du som person er socialt anlagt og har lyst til at bruge tid sammen med os.

 

Er du vores rette match?

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
{Language}

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Camilla Damm-Møller
Consultant
(+45) 30250484