Regnskabschef

  • Job reference
    4045726814

Har du passion for ledelse og medarbejderpleje, og evner du at skabe det optimale finansielle overblik samt være garant for valid og rettidig rapportering?

 

DIN ROLLE I DIT TEAM
Qua din erfaring er du i stand til at coache og udvikle dit team samt sikre et godt samarbejde på tværs af teams såvel internt i Finans som mod resten af virksomheden. Du deltager aktivt i at optimere og tilsikre robuste, regnskabsprocesser, der leder til en effektiv månedsafslutningsproces. I din alsidige hverdag prioriterer du medarbejdernes trivsel, samtidig med at du sikrer korrekt samt compliant ledelses- og koncernrapportering i henhold til dansk regnskabspraksis og US GAAP. I dit tætte samarbejde med kollegaer i Finansledergruppen, deltager du i og driver strategiske projekter (fx. implementering af RPA, opgraderinger af ERP integrationer) samt forbedrer og udvikler de underliggende finansielle arbejdsprocesser herunder system understøttelse.

Du bringer din solide erfaring og din forretningsforståelse i spil, som ansvarlig for analyser og rapportering til den danske organisation samt til moderselskabet i Zürich. Du agerer i det daglige som sparringspartner til CFO & CEO bl.a. i forbindelse forecast og budgetlægning.

 

DINE EVNER & KOMPETENCER 
Dit store drive, engagement og din empatiske tilgang kombineret med din procesforståelse, din proaktivitet og din ansvarsfølelse gør, at medarbejderne føler sig set, hørt og værdsat. Dette fordrer, at I sammen skaber det optimale finansielle overblik, sikrer valide og rettidige rapporteringer i en hverdag præget af vidensdeling, samarbejde på tværs af organisatoriske enheder. Din analytiske tankegang og din evne til at overskue komplekse problemstillinger, tilsikrer at teamet overholder alle deadlines, hvilket understøttes af din erfaring med at optimere finansprocesser samt arbejde med data fra cuber/DWHD.

 

Arbejdssted: Frederiksberg. Erfaring: Senior Financial Controller, Teamleder  eller Regnskabschef kombineret med min. 3-4 år fra et stort revisionshus. Uddannelse: Cand. Merc. Aud eller HD Regnskab.

 

HVORFOR VÆLGE OS?
Vores kultur og din personlighed skal også matche hinanden. God kemi er afgørende for at lykkes og komme i mål sammen. Vi har en stærk og familiær fællesskabsfølelse, som vi værner om. Vi går meget op i trivsel og arbejdsglæde og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Uden tryghed, tillid og en åben kultur bliver der nemlig ikke plads til udvikling, overskud og performance. Vi har en meget flad og uformel organisation med højt til loftet, så har du gode idéer og input, kan du være med til at implementere nye initiativer, som forbedrer hverdagen. Vi har endvidere mange sociale arrangementer, hvorfor det er vigtigt for os, at du som person er socialt anlagt og har lyst til at bruge tid sammen med os.

 

Er du vores rette match ?

 

Ansøg via LinkedIn samt via Webcruiter.

 

Adecco A/S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
{Language}

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Camilla Damm-Møller
Consultant
(+45) 30250484