Sales & HR Consultant

  • Job reference
    4012028046

Vil du have masser af fleksibilitet & ansvar? Vil du finde optimale personaleløsninger for vores kunder inden for Social- & Sundhedsområdet?

 

DIN ROLLE I DIT TEAM
Du bliver en del af et mindre team, der løfter i flok, og som prioriterer store såvel som små opgaver med samme høje professionalisme. Adeccos Medical afdeling er specialiseret i personaleløsninger indenfor social- og sundhedssektoren herunder blandt andet respiratorteams i borgernes eget hjem samt hjælpeordninger til børn i eget hjem. Tempoet i afdelingen er højt, fyldt med KPI´er og mål, som du indfrier sammen med dine sjove, dygtige og passionerede kolleger, der altid står klar med en hjælpende hånd.

Arbejdssted: Frederiksberg. Erfaring: Håndtering af teams i borgernes eget hjem. Branche: Det er et krav, at du har en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse samt erfaring fra området.

 

VI FORVENTER

Udover din uddannelsesmæssige baggrund forventer vi, at du har kendskab til området, og at du har erfaring med at rekruttere medarbejdere, lave vagt- og arbejdsplanlægning, udføre opfølgningsmøder med borgere/pårørende/kunder samt håndtere arbejdsgiveransvaret.

 

DINE EVNER & KOMPETENCER 
For at kunne skabe det rigtige match er du god til at lytte, nærværende og en god menneskekender. Du er proaktiv og serviceminded til fingerspidserne, hvilket gør, at du opbygger gode og langvarige relationer. Grundet din erfaring og faglige baggrund kan du sætte dig i borgernes sted, og du går gerne de ekstra skridt for borgerne, så de altid føler sig set, hørt og værdsat. Qua din empatiske, diplomatiske og troværdige tilgang til arbejdet, er du således en professionel sparringspartner for borgerne såvel som kunderne. Du er en god diplomat og forstår, at nøglen til succes ligger i relationsopbygningen med alle tre interessenter – borgeren/de pårørende, kunden og vores medarbejdere i hjemmet. Du har et positivt og optimistisk sind og dit gode humør smitter af på dine omgivelser. Du ser glasset som halvt fyldt og ikke halvt tomt, og du er god til at finde løsninger – også i pressede situationer.

 

HVORFOR VÆLGE OS ?
Vores kultur og din personlighed skal også matche hinanden. God kemi er afgørende for at lykkes og komme i mål sammen. Vi har en stærk og familiær fællesskabsfølelse, som vi værner om. Vi går meget op i trivsel og arbejdsglæde og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Uden tryghed, tillid og en åben kultur bliver der nemlig ikke plads til udvikling, overskud og performance. Vi har en meget flad og uformel organisation med højt til loftet, så har du gode idéer og input, kan du være med til at implementere nye initiativer, som forbedrer hverdagen. Vi har endvidere mange sociale arrangementer, hvorfor det er vigtigt for os, at du som person er socialt anlagt og har lyst til at bruge tid sammen med os.

 

Er du vores rette match?

Adecco A/S er verdens største virksomhed indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
{Language}

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Camilla Damm-Møller
Consultant
(+45) 30250484