Sales & HR Consultant

  • Job reference
    4084319776

Er du nysgerrig omkring salg, god til at jonglere opgaver og gå-på-mod til at hjælpe mennesker i arbejde? Hvis du samtidig har lyst til at assistere vores kunder og være med til at finde nye – så er Adecco det rette sted for dig?

 

DIN ROLLE I DIT TEAM
Din rolle i teamet bliver primært at skabe det rette match mellem vores kunder og vikarer indenfor Horeca, som dækker køkken, kantine & rengøringssegmentet. Din fleksible og omsstillingsparate tilgang kommer i spil, da du får en hverdag, hvor du aldrig helt ved, hvad dagen bringer. Med din udadvendte facon, dit drive & din gode energi, bidrager du til den gode stemning i afdelingen og i hele Adecco, hvor tempoet generelt er højt, fyldt med KPI´er og mål, som du indfrier sammen med dine dygtige og passionerede kolleger, der altid står klar med en hjælpende hånd. Din base bliver på Adeccos kontor på Frederiksberg, hvor du refererer til Branch Manager Maja Vestergaard Tinggård.

 

DINE EVNER & KOMPETENCER 
Du har passion for mennesker og for at skabe match mellem kunder og vikarer. Du er samtidig god til at skabe nye relationer og har lyst til at udvikle dit netværk og dine salgsevner, hvilket du blandt andet bruger, når du agerer bindeled mellem kunder og vikarer. Du er troværdighed, kvalitetsbevidst og serviceminded til fingerspidserne, hvilket betyder, at du leverer optimale bemandingsløsninger til kunderne. Erfaring inden for branchen, rekruttering eller lignende er et plus, men ikke et krav.

 

HVORFOR VÆLGE OS ?
Vores kultur og din personlighed skal også matche hinanden. God kemi er afgørende for at lykkes og komme i mål sammen. Vi har en stærk og familiær fællesskabsfølelse, som vi værner om. Vi går meget op i trivsel og arbejdsglæde og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Uden tryghed, tillid og en åben kultur bliver der nemlig ikke plads til udvikling, overskud og performance. Vi har en meget flad og uformel organisation med højt til loftet, så har du gode idéer og input, kan du være med til at implementere nye initiativer, som forbedrer hverdagen. Vi har endvidere mange sociale arrangementer, hvorfor det er vigtigt for os, at du som person er socialt anlagt og har lyst til at bruge tid sammen med os.

 

Og sidst men ikke mindst er vi én af verdens førende virksomheder indenfor HR løsninger. Vi er repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 90 engagerede medarbejdere, der alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

 

Er du vores rette match?

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
{Language}

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Camilla Damm-Møller
Consultant
(+45) 30250484