Strategisk Indkøber søges til Coors indkøbs team

  • Job reference
    4107313542

Brænder du for at drive forhandlinger og skabe resultater gennem leverandørsamarbejde? Kan du selvstændigt gennemføre udbudsprocesser, udvikle indkøbsstrategier og eksekvere på dem? Ønsker du at være en del af et dynamisk indkøbsteam, der spiller en synlig og vigtig rolle i virksomhedens fortsatte udvikling?

Hvis du drømmer om, at være med på en spændende vækst rejse i Nordens førende Facility Management koncern, i en nyoprettet stilling med stort potentiale for personlig udvikling og med mulighed for at præge din egen hverdag, så har du nu muligheden.

DIN ROLLE

Du får ansvar for egne kategorier og leverandører, og du kommer til at arbejde med hele paletten af opgaver indenfor indkøb, hvilket indbefatter alt fra udbud til leverandørstyring, herunder:  

  • Strategisk indkøb

  • Gennemførelse af udbud (hele udbudsprocessen)

  • Medspiller til at opbygge og optimere indkøbsafdelingen

  • Forhandle kontrakter

  • Skabe stærke indkøbsresultatet

  • Leverandørstyring

Da der arbejdes med et stort netværk af samarbejdspartnere, spiller indkøb en central rolle i den daglige drift. Rollen har stor grad af selvstændighed og du vil bruge dit personlige drive til at udfordre dine stakeholders.

PROFESIONELLE OG PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Det er et krav at du har minimum 5 års erfaring indenfor indkøb, samt solid erfaring med styring af leverandører og interne stakeholders

  • Du har selvstændigt gennemført udbud, fra RfI til implementering

  • Du har med fordel en indkøbsuddannelse såsom: MCIPS, CBS-Supply Chain Management eller anden indkøbsuddannelse

  • Du har med fordel erfaring med indkøb indenfor håndværksbranchen eller Facility Management

  • Du er habil IT-bruger af bl.a. MS-Office pakken samt evner at sætte dig ind i nye systemer

  • Det er et ufravigeligt krav at du kan blive sikkerhedsgodkendt (PET godkendt)

Som person er du udadvendt, resultatorienteret, servicemindet og ambitiøs. Din positive energi og engagement smitter, ligesom du besidder evnen og viljen til at nytænke, forandre og udfore status quo. Du har et udpræget indkøbs mindset med stærke forhandlingsevner, samt en god indstilling til købmandskab. Du ser muligheder, fremfor begrænsninger og har en analytisk og struktureret tilgang i dine projekter.

HVAD COOR TILBYDER
Et ansvarsfuldt og selvstændigt job med massere af råderum og en bred kontaktflade i en virksomhed i vækst, hvor fokus på at levere høj kvalitet er en del af kulturen. Du vil tilbydes personlig udvikling via sparring ved kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling via kurser og uddannelse.
Coors moderne kontor er beliggende i Herlev. Du bliver en del af et team på 3 personer og vil i det daglige rapportere til indkøbschefen, som du også arbejder tæt sammen med. 

 

VI VIL GERNE HØRE FRA DIG

Adecco varetager rekrutteringsprocessen, så hvis du har lyst til at blive en del af Coors indkøbs team så send din ansøgning og CV via linket. Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Adecco’s rekrutterings konsulent, Christina Tocado Grünwaldt på telefon 25 68 35 27.

Opstart snarest. VI holder derfor samtaler løbende, så send din ansøgning snarest.

 

OM COOR

Coor er ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede facility management serviceløsninger (IFM) og single services.

Coor tilbyder serviceydelser inden for interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

Coor blev grundlagt i 1998 og børsnoteret på Nasdaq Stockholm i juni 2015

Blandt Coors kunder findes mange offentlige og private virksomheder i alle størrelser og fra forskellige brancher. I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere på mere end 300 adresser. Der er 11.000 medarbejdere  i hele Norden, samt en årsomsætning på 7,1 mia. DKK (pr. 31.03.19).

 

Arbejdsopgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikationer
{Qualification}

Uddannelsesniveau
{Education}

Personlige egenskaber
{Personality}

Sprog
Dansk

Vi kan tilbyde
{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Kontaktoplysninger
Christina Tocado Grünwaldt
Recruitment Consultant
(+45) 25683527
Christina.Grunwaldt@adecco.dk