Tech Support Social Media Specialist til Harman Professionals Denmark ApS

  • Job reference
    4136351690

Er du Tech geek og brænder for lyd og gadgets? Følger du med i trends og fora indenfor højtalere og elektroniske produkter? Og besidder du et helt naturligt gen for at scanne nettet og ’lytte til kanaler’?


Harman vækster og udvider deres Life-Style Division EMEA, i Kvistgård på Sjælland. Til en nyoprettet stilling som Tech Support Social Media specialist, søger vi et teknisk talent til at crawle social medier for kommentarer og reviews på produkter og brands, for herefter at analysere disse og oversætte data til handlingsmæssige indsigter for teamet om kvalitet, kundeservice og marketing.

Den ideelle kandidat skal kunne koordinere og støtte vores kvalitets- og supportafdelinger i EMEA regionen på strategi og eksekvering. Kundeoplevelsen er kernen i dine værdier, kvalitet og service din topprioritet. Tværfaglig kommunikation og grundigt informations-flow på tværs af organisationen er en af dine spidskompetencer.

Vi har brug for dig, der:

Med teknisk viden i fagtermer kan tage ansvaret for hele EMEA-regionens support på de sociale medier. Du formår at videreformidle din indsigt i trends og data fra de sociale kanaler og bidrager herigennem med viden til kampagner, events og support af kundeserviceaktiviteter. Dette er i samarbejde med lokale afdeling for sprogbarrierer. Du forstår af undervise kolleger i sociale mediers supportprocesser, strategier og Harman "Tone of Voice" for de forskellige mærker og produktserier.

Mere specifikke opgaver

  • Projektsamarbejde med Customer Experience Specialist for at forbedre kunderejsen gennem de sociale platforme.
  • Vær "Tone of Voice" -eksperten for de forskellige mærker og kanaler, der understøttes.
  • Arbejde sammen med Customer Service Sales for at øjne mulige salgsmuligheder via sociale kanaler.
  • Ansvar for udvikling af processer og skabe viden om Harman på sociale medier.
  • Arbejde sammen med Brand / Marketing, EMEA og drive projekter for yderligere markedskendskab samt rapportering af dette i Salesforce.
  • Sørge for regelmæssig træning og opdateringer til helpdesk-teamets og ledere.

Uddannelsesniveau
{Education}

Grundlæggende kan du:

  •  Fuldstændig flydende i engelsk skrift og tale; tysk en fordel men ikke et krav
  • Teknisk forståelse, du er måske teknikker, vant til data crawling og analyse
  • Erfaring med tools på sociale medier, fx Google Analytics, Salesforce, Falcon
  • Mindst 2+ års erfaring med at arbejde med sociale medier
  • Erfaren bruger af Microsoft Office, i særdeleshed Excel

Som person er du kreativ og nytænkende, du trives i et globalt set-up og i en matrix organisation. Du tør stå på egne ben og komme med ideer, du prøver af. Derudover skal du tænke EMEA som din arbejdsplads, hvor dine kolleger sidder nær og fjern, hvilket også betyder noget rejseaktivitet.

Sprog
{Language}

Harman tilbyder:

En selvstændig stilling med frihed under ansvar, i en virksomhed i rivende vækst. Der arbejdes fokuseret og hårdt – men med en stærk kultur og team-ånd. Der er fokus på at udvikle ikke kun virksomheden, men i særdeleshed den enkelte medarbejder på tværs af den globale organisation.

Sådan ansøger du: Søg stillingen via linket her på siden, gerne snarest muligt. Harman samarbejder med Adecco på denne rekruttering, så har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte rekrutteringskonsulent Christina Tocado Grünwaldt, +45 2568 3527 eller Christina Drejet på +45 3838 7007. Vi indkalder løbende til samtaler.

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Om Harman Professionals Denmark ApS
Adecco A/S er én af verdens førende indenfor HR løsninger herunder vikarydelser, rekrutteringer og andre bemandingsløsninger. Internationalt er Adecco repræsenteret i ca. 60 lande med 5.100 afdelinger og ca. 33.000 medarbejdere. I Danmark er vi 100 engagerede medarbejdere, som alle arbejder for vores vision om at være kundernes professionelle arbejdsmarkedspartner.

Kontaktoplysninger
Christina Grunwaldt
Recruitment Consultant
+45 2568 3527
christina.grunwaldt@adecco.dk