Spring menu over

Eksportkoordinator søges til projektansættelse i Aarhus

  • Job reference 110264

Del denne side på

Tetra Pak er verdensførende indefor fødevare og emballage løsninger. I tæt samarbejde med vores kunder og leverandører, sørger vi for sikre, innovative og miljøvenlige produkter, som hver dag imødekommer behov for hundrede millioner af mennesker, i mere end 170 lande. Med over 23.000 medarbejdere, og base i over 85 lande, tror vi på ansvarlig industrilederskab og en bæredygtig tilgang til arbejdet.

Vores motto, "PROTECTS WHAT'S GOOD," afspejler vores vision om at lave sikre, tilgængelige madløsninger overalt.

Midlertidig eksportkoordinator til minimum 6 måneder

Tetra Pak Ingredients Solutions er vores enhed i Aarhus, som sørger for ingredienser og forbrugsvarer til den industrielle isproduktion over hele verden. Vi assisterer vores kunder i optimering af hele processen med isproduktion. Vores tilbud dækker vores kunders behov fra ende til anden, fra udstyr, produktlinjer, services og ingredienser.

Dine primære ansvarsområder:

  • Sikre at ordre håndtering/forsendelse bliver anvist til rette område
  • Pleje og udvikle relationer til kunder med henblik på at sikre kundetilfredshed
  • Kommerciel ansvar for udarbejdelse af tilbud i henhold til procedure og indgåelse af kontrakter/ordre inde for bemyndigede forhandlingsrammer.
  • Sikre at ordrebekræftelser (kontrakter) er grundig genngemgået i samarbejde med kunden, for at sikre at alle krav tilstrækkeligt bliver defineret og dokumenteret
  • Drøfte ordre/kontrakter med den ansvarlige Area Sales Manager
  • Sikre at eksportdokumentation er i overenstemmelse med kundens krav
  • Vedligeholdelse af databasen (IT) for at sikre kundens/leverandørens database er konstant opdateret inden for vedkommendes kunde/land distribution.
  • Indkøb af varer fra eksterne leverandører i forbindelse med ordrer
  • Booking af transport/optimering af logisik løsninger

Det forventes at dine kvalifikationer er følgende:

  • Godt kendskab til Microsoft Office
  • Du er stærk i planlægning, med en høj struktur og ryddelighed i alt hvad du gør
  • Du har stærke kommunikative færdigheder, både verbalt og skriftligt i dansk og engelsk. Har du færdigheder i fransk er dette en fordel.
  • Som person er du positiv, og du håndterer rutiner og manuelle opgaver med samme drive, som ved store komplekse opgaver.
  • Du er god til at samarbejde med andre, og du nyder at dele dine oplevelser med kollegaer og støtter dem i pressede situationer.
  • Du nyder at arbejde i et dynamisk miljø, med mange forskelligaretede opgaver i løbet af ugen.
  • Du er kendskab til logistik og transport (vand, land, luft)
  • Til sidst er det en fordel hvis du har kendskab til SAP

Mulighederne er dine!

Du vil blive del af et dedikeret team med gode kollegaer, i en organisation som er ambitiøs, innovativ og professionel. Du vil have fremragende muligheder for faglig og personlig udvikling i et internationalt miljø.

Vi forventer at du kan starte mellem 1. september og 1. oktober.

Ansøgningsfrist:

Vi kalder løbende ind til samtaler, så ansøg helst hurtigst muligt.

Mere information

Vælg brugerprofil