Erfaren og udviklingsorienteret økonomimedarbejder - fleksibel deltid

  • Job reference
    4238950289

Drømmer du om en fleksibel stilling, med 2 ugentlige arbejdsdage og samtidig høj grad af selvstændighed og ansvar for dine opgaver? Brænder du for tal, at have styr på økonomien og har du øje for værdien af digitalisering og automatiserede processer?

 

Så har du nu muligheden for at blive en del af Kraks Fond, beliggende centralt i København K.

Som økonomimedarbejder med direkte reference til CFO, vil dit fokus være på hjemtagning og efterfølgende løbende optimering af bogholderi fra outsourcet ekstern partner, dvs. daglig bogføring, økonomistyring/-afstemning og opfølgning, samt løbende rapporteringer for eksempelvis investeringer og kapitalafkast.


Din rolle dækker primært over følgende: 

  • Bogholderi, herunder kreditorstyring, rejseafregninger mv
  • Opbygning og vedligeholdelse af kontoplan samt integration imellem relevante systemer dagligt
  • Cash management og daglig kontakt med banker
  • Forsikringer og daglig kontakt med forsikringsmægler
  • Elektronisk arkivering og optimering af arkiv
  • Varetage den økonomiske del af processen omkring organisationens uddelinger i Online Legat systemet
  • Sikre GDPR compliance i alle økonomiprocesser

Du vil selvstændigt løfte implementering af nye systemer, have kontakt til relevante samarbejdspartnere samt levere hurtigt og effektivt, både på faste opgaver samt på ad hoc opgaver.
 

Den ideelle kandidat

Du er en praktiker, med et stærkt teoretisk fundament eksempelvis på HD regnskabs niveau. Som person er du pålidelig og trives med stor selvstændighed i et åbent og ligetil arbejdsklima. Du er proaktiv og har en lean tilgang til dagligdagen – hellere lave tingene i dag end at vente til i morgen.

Som fremtidens økonomimedarbejder har du øje for værdien af digitalisering og har passion for at anvende systemer intelligent og optimere processer, således at data genbruges mest muligt og der automatiseres, hvorved dit fokus er på kontrol, afstemning og rapportering end egentlig bogføring over tid.

Du har med fordel dybere kendskab til systemer som e-conomics og Roger.ai. Det er en forudsætning at du er rutineret i Excel, PowerPoint og lignende kontor-applikationer, ligesom at du er flydende dansk og engelsk på skrift og i tale.

 

Kraks Fond tilbyder
En alsidig og dynamisk stilling med god mulighed for indflydelse og ansvar. Du bliver en del af en særdeles økonomisk solid, mindre selvejende erhvervsdrivende fond, beliggende centralt i København K. Du får mulighed for en fleksibel hverdag med to ugentlige arbejdsdage, som periodevis kan intensiveres i forbindelse med projekter.  


Uddannelsesniveau
{Education}

Vi vil gerne høre fra dig

Adecco varetager rekrutteringsprocessen, så hvis du har lyst til at blive en del af Kraks Fond så send din ansøgning og CV via linket.

Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Adecco’s rekrutterings team: 

Line Sophie Heyn på telefon 5518 7005
Christina Drejet på telefon 38 38 70 07
Christina Tocado på telefon 2568 3527

 

 Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest.

Sprog
{Language}


{ApplicableCondition}

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Om KRAKS FOND

OM KRAKS FOND
Kraks Fond er en erhvervsdrivende fond, der med udgangspunkt i fondens vedtægter bl.a. virker til bedste for dansk handel og industri. Dette sker gennem investering i erhvervsvirksomheder og støtte jf. vores fundats.

Kraks Fond kan endvidere uddele støtte til slægtninge af Else og Ove Krak, tidligere medarbejdere ved Kraks Forlag A/S samt disses enker, lægers enker i økonomisk trang foruden samfundsnyttige formål efter bestyrelsens skøn.

Investering i erhvevsvirksomheder
Kraks Fond investerer i erhvervsvirksomheder, der er etablerede og har udviklingsmuligheder.

Vækst og udvikling stimuleres på to måder:

  • Kraks Fond tilfører kapital gennem investering som minoritetsaktionær.
  • Kraks Fond giver ledelsesmæssig rådgivning gennem aktiv deltagelse i bestyrelsen.

Kontaktoplysninger
Line Heyn & Christina Drejet
Recruitment
2568 3527 / 38387007