Essity søger en empatisk teamleder til deres Consumer Goods kundeservice 

  • Job reference
    4396089753

Adecco er på udkig efter en teamleder for kundeservice til Business Consumer Goods i Danmark. Stilling er et vikariat på 10 måneder med opstart hurtigst muligt. Essity Danmark ligger i Allerød, hvor den daglige drift også vil foregå.
Så hvis du er interesseret i at være en del af en stor international virksomhed, med en flad organisationsstruktur og selv kan bidrage med masser energi og nysgerrighed, så læs endelig videre!

 

Dine arbejdsopgaver vil blive:

  • Sikre at kunde- og materiale masterdata vedligeholdes og opdateres i SAP
  • Bygge effektive samarbejdsrelationer mellem interne interessenter og eksterne kunder
  • KPI-overvågning og analyse af serviceniveau og serviceklager
  • Sparring med Demant Planning for at identificere afvigelse i forventede salgsmønstre, tracking af modtagende ordrer i forhold salgsprognoser samt sikre effektiv kommunikation til interne og eksterne interessenter
  • Sørge for at ’Ordrer to Cash ’-processen er håndteret rigtigt
  • Ansvar for rutinerne i kundeservice er på plads i forhold til alle processer der bruges på tværs af afdelingen
  • At motivere, supportere og lede medarbejder i kundeserviceteamet 
  •  

Din profil:

Som person er du godt til at skabe overblikket samt have fokus på detaljen i de daglige gøremål. Du har gode beslutningsevner, og du ved, hvordan man prioriterer i løbet af en arbejdsdag.

Derudover er du i stand til at kommunikere og samarbejde på tværs af organisationen. Du trives med at lede og udvikle mennesker gennem forandring for at opnå en super service. Sidst men ikke mindst er du fleksibel og ydmyg over for dine kollegaer.


Dertil ses det, at du:

  • Minimum har et års efterfaring med logistisk eller kundeservice
  • Det er en fordel, hvis du har en bachelor/kandidat i business eller logistik
  • Er flydende i både dansk og engelsk (både skrift og tale), da koncernsproget vil være engelsk
  • En form for ledererfaring, helst gerne i +1 år
  • Erfaring med brugen af SAP og har IT-skills

 

Uddannelsesniveau
{Education}

Vi tilbyder dig:

En ledende stilling i en stor international virksomhed, hvor du vil få ansvaret for din egen kundeservice afdeling. Du kan blive en del af en arbejdsplads, hvor det vægtes højt, at der er plads til alle og hvor ydmyghed er the key.

Du vil få et tæt samarbejde med the Regional Business Logistics manager samt tillid og ansvar lige fra dag et. 

 

Sprog
{Language}

Arbejdsvilkår

Du ansættes efter HK’s overenskomst for funktionærlignende vilkår og dit arbejdssted vil være beliggende i Allerød. Du ansættes fuld tid 37 timer om ugen på vikarbasis via Adecco i 10 måneder. Du vil være 14-dages lønnet. Du skal være testet for Covid-19, når du møder på arbejde og din test må max være 72 timer gammel. Virksomheden overholder alle gældende retningslinjer i forhold til Covid-19.  

 

Om Essity

Essity er en førende global hygiejne- og sundhedsvirksomhed, der udvikler, producerer og sælger personlig pleje og professionelle hygiejneprodukter og -løsninger. Essity’s vision er; Dedikeret til at forbedre trivsel gennem førende hygiejne- og sundhedsløsninger. Produkterne bliver forhandlet i ca. 150 lande, hvor de førende globale mærker er TENA og Tork, og andre mærker som Leukoplast, Libero, Libresse osv. Essity har ca. 48.000 ansatte i hele verden.

Forretningsdriften er baseret på en bæredygtig forretningsmodel med fokus på værdiskabelse for mennesker og natur. Virksomheden har sit hovedkontor i Stockholm, Sverige og er noteret på Nasdaq Stockholm.

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Om Adecco DK

Kontaktoplysninger
Alberthe Lyk Sällberg
Staffing Assistant
3838 1154