Kontor- og bogholderiassistent med lønbehandling for 14-dags lønnede

Ny
  • Job reference
    4323374203


Kan du se dig selv blive en del af et dynamisk økonomiteam og har du erfaring med løn? Så er det lige dig vi leder efter! For Høgh & Sønberg søger Adecco en faglig stærk og ikke mindst dedikeret løn- og bogholderimedarbejder.  

Din rolle i teamet
Du bliver en del af et kompetent team med 3 engagerede kollegaer med kontor i Risskov. Du skal være med til at sikre korrekt og rettidig lønkørsel til 14 dags lønnede hos Høgh & Sønberg. Du skal sætte en ære i, at driften kører, men også være i stand til at tage hånd om løbende ad hoc-opgaver af administrativ karakter.


Derudover får du til opgave at:  

  •  Sikre lønbehandling fra A til Z af 14 dags lønnet på overenskomst.
  • Opfølgning på timeregistreringer, oprettelse af medarbejder, udarbejdelse af kontrakter samt håndtering af overenskomster og refusionssøgninger.
  • Sagsbehandling, herunder oprettelse og fakturering, kommunikation og koordinering med byggeledere.
  • Debitor- og kreditorbogholderi samt faktureringer og bogføringer.

Ydermere vil der være fællesmail, som varetages og besvares i teamet.  

Uddannelsesniveau
{Education}

Det gode match:

Fællesnævneren for afdelingen er, at fagligheden og tempoet er højt, og du skal derfor trives i en hverdag med fart på, hvor du ikke kommer til at kede dig. Der er en stor grad af frihed under ansvar. For blive succesfuld som kontor- og bogholderimedarbejder hos Høgh og Sønberg skal du:  

  • Have erfaring fra en lignende stilling, hvor du har været i berøring med overenskomster og løn. Har du erfaring med Lessor løn er dette en fordel samt NAV BC
  • Have et højt personlige drive, gåpåmod og lysten til at lære og hjælpe.
  • Bevare overblikket og arbejde struktureret
  • Stærk kommunikator der kan skære igennem om nødvendigt.

Sprog
{Language}

Hvorfor Høgh & Sønberg:

Her er god kemi lige så vigtigt, som dine faglige kvalifikationer. Hos Høgh & Sønberg er der en stærk fællesskabsfølelse, hvor den gode relation mellem kollegaer er i højsædet.  Du bliver en del af et team, hvor man udover egne ansvarsområder altid sikrer at nå i mål med øvrige arbejdsopgaver i fællesskab. Teamet har et socialt stærkt fællesskab, hvor der trods travlhed altid er plads til et godt grin.  Der er en proaktiv tilgang til opgaveløsning og høj grad af ansvarsfølelse for at arbejdsopgaverne løses grundigt og rettidigt. Høgh & Sønberg er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som tager højde for at både privat- og arbejdsliv balanceres. Ydermere er der også mulighed for at have dage med hjemmearbejde.   

Sådan søger du stillingen:
Høgh & Sønberg samarbejder med Adecco om rekrutteringen, så har du spørgsmål til jobbet, som ikke fremgår i annoncen, er du velkommen til at kontakte Adeccos Recruitment Consultant Janni Remon Gammelholm via mail: Janni.Gammelholm@adecco.dk eller pr. tlf.: 28 25 14 16. Søg stillingen allerede i dag, vi har blot brug for dit CV og et kort skriv om din motivation for stillingen og virksomheden.

OPSTART HURTIGST MULIGT!

OM Høgh & Sønberg
Høgh & Sønberg er specialiseret i, at skabe nye løsninger i byens eksisterende bygninger. Tilbyder både totalentreprise og renoveringer for private, kommuner og boligforeninger. Høgh & Sønberg tilbyder dygtige håndværkere der kan udføre alt arbejde, lige fra udskiftning af et vindue til opførelsen af et hus. Høgh & Sønberg kendetegnes ved at være en organisation, hvor der er høj grad af frihed under eget ansvar  

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Om Adecco DK

Kontaktoplysninger
Janni Remon Gammelholm
Recruitment Consultant
28251416
janni.gammelholm@adecco.dk