Spring menu over

Koordineringsblæksprutte søges til projektstilling på 12 måneder som PA i Adecco Group IT - København

  • Job reference 82688

Del denne side på

Er DU klar på nye udfordringer? Misunder din omgangskreds dig for din evne til at jonglere med flere bolde i luften? Har du sans for rekruttering? Kan du svare ja til disse spørgsmål er du den rette til stillingen som Personlig Assistent hos Adecco Group IT.

Som personlig assistent hos Adecco Group IT bliver du en del af en mindre samt proaktiv afdeling som konstant er i udvikling. Afdelingen har netop skiftet lokation, og da dette kan være en omstændig proces er der netop nu et stærkt behov for en skarp tovholder, som kan formå at holde overblik og sætte struktur i overgangsprocessen fra gammel til nyt. Du vil indgå i et kollegialt og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor man kommer hinanden ved på kryds og på tværs.

Stillingen indebærer ligeledes support på en række processer i forbindelse med rekruttering, idet Adecco Group IT rekrutterer ansatte fra hele verden. Du vil derfor være med til at supporte og koordinere disse rekrutterings/onboarding- processer, således at de kommer til at stå snorlige.

De konkrete opgaver stillingen byder på:

  • Klargøring af mødelokaler
  • Forberedelse af rejsepræsentationer samt rejseafregning
  • Avanceret kalenderstyring
  • Koordinering med afdelingens andre PA’er
  • Du vil være PA’er for IT director and IT vicepresident
  • Facility opgaver (opsætning, klargøring, oprydning m.m.)

Som person er/har du:

  • Ansvarsbevidst omkring dine berøringsflader
  • Flydende i engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • Godt kendskab til Excell
  • Et nysgerrigt og proaktivt væsen med et stort gå-på-mod
  • Struktureret og selvkørende
  • Trives du i et udviklende miljø hvor tempoet er højt og opgaverne skiftende
  • Det kan være en fordel at have været ansat i en international virksomhed førhen, men bestemt ikke et krav for denne stilling

Vi tilbyder dig:

Udover en lækker frokost ordning tilbyder vi dig en stilling hvor hver dag aldrig er den samme. Stillingen byder på muligheder for udvikling og kreativitet da du vil fungere som tovholder og stå i spidsen for opsætningen af afdelingen. Samtidig er Adecco en arbejdsplads hvor det sociale aspekt er i højsædet og vi sørger derfor for at afholde en række større og små arrangementer i løbet af året.

Lidt om det praktiske:

  • Stillingen er 37 timer pr. uge
  • Opstart forventes til d. 1. november 2021
  • Stillingen er månedslønnet
  • Adecco Groups IT-afdeling er placeret central i hjertet af København

Kort sagt er dette stillingen for dig, som søger nye udfordringer. Dig som ønsker mere ansvar i dine opgaver og som gerne vil have mulighed for at sætte dit eget præg på disse opgaver. Hvis du kan nikke genkende til ovenstående skal du sende en motiveret ansøgning samt cv allerede i dag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 38381290 eller på e-mail: kobenhavn@adecco.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Mere information

Vælg brugerprofil