Spring menu over

Lønbogholder til København K

  • Job reference 85333

Del denne side på

Vil DU være med til at klargøre, afstemme og bogføre løn til 500 medarbejdere? Så læs med her!

Vi søger lige nu en omhyggelig lønkonsulent til en større dansk virksomhed i København K til et 15 måneders barselsvikariat på 37 timer om ugen. Vikariatet er med opstart 01.02.2022.

Du vil blive en del af et mindre alsidigt team, hvor du i samarbejde med teamet vil stå for lønninger til virksomhedens ansatte, og det er derfor afgørende, at du er skarp til lønbehandling og afstemninger, har kendskab til den nye ferielov og lønbogføring.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Lønbehandling
  • Lønbogføring og afstemninger
  • Kommunikation på telefon, mail og via Teams
  • Almindelige Ad. hoc opgaver
  • Kendskab til refusion vil være et plus

For at kunne varetage disse opgaver bedst muligt, ser vi gerne, at du har erfaring med VismaLøn og Microsoft Office 365.

Som profil er du:

  • Detaljeorienteret
  • Arbejdsom
  • Serviceminded
  • Har gode kommunikationsevner

Da opgaverne er taltunge, søger vi også en, som er rolig og struktureret af natur således, at der bliver kredset om detaljerne, når virksomhedens medarbejdere skal have løn. Samtidig ønsker vi, at du er frisk på at gå flittigt til stillingens opgaver.

Vi tilbyder:

Du bliver i ansat gennem Adecco A/S til overenskomstmæssige lønninger og pension. Du vil blive 14-dagslønnet og få en grundigoplæring.

Kan du se dig selv i ovenstående og har du lyst til at være tilknyttet en af Danmarks største formidlere af vikar- og rekrutteringsløsninger, så vedhæft gerne en ansøgning og dit personlige CV via knappen "søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 38889400 eller på e-mail: kobenhavn@adecco.dk

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag! Vi glæder os til at høre fra dig.

Vælg brugerprofil