Spring menu over

Regnskabsansvarlig i Check Point Travel

  • Job reference 4430629711

Del denne side på

Vi søger en regnskabsansvarlig, der tager ejerskab, er hands-on og trives i en rolle med frihed og ansvar. 

 

Din vigtigste opgave bliver at sørge for, at tallene går op, når du sidder med paletten af regnskabsopgaver. Din dagligdag går med bl.a. bogføring, fakturering, debitor og kreditor og bankafstemninger. Derudover kommer du til at lave moms, løn og månedsrapporter. Du er desuden ansvarlig for klargøring af kvartals- og årsregnskaber til revisoren. Erfaring fra rejsebranchen er et plus grundet det forskudte regnskab, men ikke nødvendigvis et must.

Du får en vigtig rolle i et rejsebureau med 9 engagerede medarbejdere, der hver især bidrager til den gode stemning og stærke holdånd. Derfor håber vi, at du også har lyst til at hjælpe til med nogle af de praktiske opgaver, der gør, at vi alle har et dejligt kontor at møde ind til. Det kunne fx være indkøb af kontorartikler, kaffe og frugt, planlægning af ferie eller køb af gave i forbindelse med en kollegas fødselsdag.

Du er en succes i jobbet, når du arbejder selvstændigt med, og tager ejerskab over, dine opgaver.

Du har erfaring med de gængse regnskabsmæssige opgaver og højest sandsynligt en økonomiuddannelse fx Revisorassistent. Du løfter opgaverne selvstændigt, efter du er blevet klædt godt på i din nye rolle. Som ny medarbejder får du en grundig oplæring af Lonny, som er hende, der fratræder stillingen. Hun vil sætte dig ind i alt det, du har brug for at vide for at lykkes. Din nærmeste leder bliver Henrik, der er en anerkendende og empatisk leder. Han leder ud fra princippet frihed under ansvar, og har du brug for hjælp, så står hans dør altid åben. 

Kan du se dig selv i et job, hvor du: 

  • Bliver mødt med et smil og et ”Hej” fra dine kollegaer, når du møder ind på kontoret?
  • Har ja-hatten på som en del af et energisk team, hvor humoren til tider er lige så sort som kaffen?
  • Trives med frihed under ansvar i en selvstændig rolle, hvor det falder dig naturligt at tage teten på de opgaver, der ligger på dit bord?
  • Kommunikerer med samarbejdspartnere på engelsk på mail og telefon? 
  • Kan fordybe dig, selv når der bliver solgt rejser omkring dig på kontoret?  
  • Kan Excel og e-conomic? Det er en fordel, hvis du har erfaring med Danløn, Dolphin Dynamics, Adobe pakken og udenlandske overførsler.
  • Hellere end gerne må byde ind med tiltag, hvis du opdager noget, hvor vi med fordel kan gøre det endnu bedre?

Vores kontor ligger i Brabrand med udsigt til Brabrandsøen. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Er du én af dem, vi skal få øje på? 

Send os et motiveret CV, hvor du inkluderer et par linjer, der beskriver, hvorfor du er den rette til jobbet hos Check Point Travel. Måske du allerede kender os? Ellers kan du læse mere om os her: https://www.cpt.dk
Vi samarbejder med Adecco, så Recruitment Consultant, Jane Stig, er ansvarlig for ansættelsesprocessen. Du kan fange hende på tlf. 60 15 06 86, hvis du har spørgsmål, der ikke fremgår af opslaget.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!
 
Ansøgningsfrist: 8. oktober 2021. 

Om Adecco DK

Kontaktoplysninger
Jane Stig
Recruitment Consultant
60150686
jane.stig@adecco.dk

Mere information

Vælg brugerprofil