Spring menu over

Salgskoordinator søges til National Sales i Adecco

  • Job reference 138536

Del denne side på

Kribler det i fingrene for at optimere på interne processer, og trives du i krydsfeltet mellem salg, administration og marketing? Så er du måske vores nye kollega hos teamet National Sales i Aalborg.

Vi søger nemlig dig, der kan se dig selv i en funktion, hvor du bliver et koordinerende og efterspurgt led mellem flere interessenter i og udenfor Adecco. Dine nærmeste kollegaer er tre National Sales Managers, men faktisk får du en hel organisation i ryggen af dygtige mennesker, som alle værner om hinanden, og som udgør en vigtig del i hele Adecco.

Med andre ord er vores organisation kendetegnet ved, at vi løfter i flok samtidigt med, at vi har det sjovt. Vi tror desuden på, at med tværfaglig sparring og en konstruktiv dialog kan vi løbende udvikle os.

Bliv en del af en sund og ambitiøs virksomhed, hvor kulturen virkelig kan mærkes under huden

Du vil opleve din hverdag som omskiftelig og med fart på. Du får nemlig en fornem opgave i at støtte dine kollegaer, ligesom du fungerer som ’Point of Contact’ hos Adecco. Dine opgaver er derfor at:

  • Håndtere udbud og analysere omfanget af det
  • Koordinere og igangsætte interne processer
  • Sikre deadlines og følge op på disse
  • Udvikle, opdatere og samle relevant materiale
  • Deltage i spændende kundemøder vedr. større projekter
  • Være tovholder på intern tjek-ind
  • Indgå i et samarbejde med marketing omkring årshjul/kampagner

Vil du med på holdet?

Hvis du har erfaring fra en lignende stilling med administrative opgaver, og hvor koordinering har været en stor del af dit arbejde, kan du meget vel være det rette match. Vi lægger vægt på, at du har en god forståelse for salg og de forskellige dele i processen såsom udbud og forhandling. Som arbejdsredskab er du vant til at bruge Office-pakken og Dynamics.

Hvis du selv skal sige det, så har du ”ben i næsen”. Du har nemlig et stort gåpåmod, og du er hurtig til at eksekvere, både når du støtter dine kollegaer, men også når du ser muligheden for optimering i en organisation drevet af salg. På samme måde evner du proaktivt at samle op på løse ender, og du sikrer, at deadlines overholdes. Dit mindset er serviceminded og analytisk, ligesom du har tjek på detaljer og samtidigt får noget fra hånden i en travl hverdag.

Hvorfor vælge Adecco?

Vi ved godt, at der er rift efter dygtige medarbejdere, og vi gør meget ud af at du trives i jobbet. Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling med selvstændigt ansvar, en høj grad af frihed og en konkurrencedygtig lønpakke med både pension, sundhedsforsikring og fritvalgsordning.

Hvis det lyder som noget for dig, modtager vi gerne dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant Cindie Kogstad på tlf.: 2677 3865.

Vi indkalder løbende til samtaler og lukker stillingen ned, når vi har fundet vores nye kollega.

Mere information

Vælg brugerprofil