Selvfakturerende bogholder

  • Job reference
    4212899517

Arbejdsopgaver

Trives du med at styre din egen hverdag og er du selvstændig inden for økonomi og regnskab med ønske om at få flere timer i kalenderen – så kan Adecco måske være din forlængede arm.
Adeccos kunder efterspørger i større grad kyndig assistance inden for økonomi og derfor mangler vi dig i vores jobbank. Opgaverne er typisk tidsbegrænsede og der er tale om både deltids- og fuldtidsansættelser.


Vores kunder er et bredt udsnit af det danske erhvervsliv – det vil sige både inden for den private såvel som den offentlige sektor. Ligesom vi samarbejder med både mindre, mellemstore og store virksomheder.

Du har erfaring med en eller flere af nedenstående områder:

  • Debitor
  • Kreditor
  • Løn
  • Moms
  • Afstemninger

Uddannelsesniveau
{Education}

{PersonalityHeader}

Du arbejder selvstændigt, har gå-på-mod og ikke mindst mod på at stifte bekendtskab med forskellige arbejdspladser, der giver dig mulighed for at udvide dit netværk.
Samtidig er du nysgerrig, udadvendt, struktureret, imødekommende og omstillingsparat til nye arbejdsopgaver. 

  • Du er initiativrig, kvalitetsbevidst og bidrager til opgaveløsning
  • Du besidder en systematisk og detaljeorienteret tilgang
  • Du er positiv, fleksibel og serviceorienteret
  • Du har kendskab til et eller flere ERP-systemer
  • Du behersker dansk og engelsk gerne både skriftligt og mundtligt 

Sprog
{Language}

Adecco tilbyder:

Adecco vil være din primær arbejdsgiver, hvilket betyder at Adecco er din kunde samtidig med at du udfører det daglige arbejde hos Adeccos kunde.

 

Hvad gør du herfra:
Du opretter en profil på www.adecco.dk  Dernæst kontakter du Tasja Sejerup som hjælper dig videre i forløbet. Vi glæder os til at høre fra dig.

Andre oplysninger
{TravelAmount}

Om Adecco DK

Kontaktoplysninger
Tasja Sejerup
Sales & HR Consultant
38381290
Kobenhavn@adecco.dk