Spring menu over

Software Technician med teknisk indsigt og kunde flair

  • Job reference 115164

Del denne side på

AMADA Denmark A/S søger en teknisk velfunderet SW Technician til deres softwareafdeling, hvor du vil få det fulde kundeansvar fra installation over oplæring til efterfølgende support med en stærk organisation i ryggen.

Om virksomheden

AMADA Denmark A/S producerer højkvalitetsmaskiner og software til pladebearbejdningsindustrien og har en lang tradition bag sig, bygget på japanske værdier omkring tillid, samarbejde og service.

Ud fra deres beliggenhed i Horsens betjener de kunder i hele Danmark samt enkelte udenfor landets grænser.

Virksomheden er kendetegnet ved en høj grad af stabilitet, kvalitet og en høj anciennitet blandt deres ansatte da trivsel og samarbejde vægtes højt.

Om rollen

Som SW Technician vil du være en vigtig nøglemedarbejder i kundernes oplevelse af den høje servicegrad og support. Du vil i samarbejde med din nærmeste kollega fra softwareteamet få det overordnede ansvar for at skulle installere software på kunders indkøbte maskiner, oplære operatørerne og efterfølgende yde support indenfor almindelig arbejdstid.

Du vil derfor få et tæt og langvarigt samarbejde med AMADAs kunder og motiveres dermed af langsigtet relationsopbygning og at være kundernes go-to-guy når der opstår behov for support.

Du vil have en stærk organisation i ryggen bestående af et salgsteam, en serviceafdeling, administration og teknikere.

Din dagligdag vil du i høj grad planlægge selv, med udgangspunkt i kundernes behov og projektlederens overblik og din direkte reference vil være til den tekniske chef, Michael Laursen.

Din baggrund

For at lykkes i rollen som sw technician er det væsentligt, at du har forståelse for CAD/CAM programmering og 2D/3D-tegning. Du har formentlig en teknisk uddannelse og erfaring med CNC-maskiner, erfaring vægtes dog højere end uddannelse.

Skulle du også have flair for netværk, servere og databaser er det et absolut plus.

Du motiveres af den gode kundeoplevelse og at kunne yde den tekniske support på baggrund af din viden og erfaring. Du trives med en høj grad af selvstændighed i dine opgaver og at være en del af en konsolideret virksomhed, hvis fokus er på kvalitet og service.

Du kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk, da det vil være nødvendigt at kunne beskrive tekniske problemer på begge sprog.

Du tilbydes

En lønpakke der afspejler dine kvalifikationer og du stilles naturligvis en bil, PC og telefon til rådighed for at kunne løse dine opgaver.

Du vil blive en del af en konsolideret virksomhed, der fokuserer på organisk vækst, men fremfor alt kvalitet, innovation og service.

Et stærkt team står bag dig, når du besøger kunder og du vil som en del af din onboarding modtage grundig oplæring i virksomhedens produkter og ydelser.

Er du den rette profil?

Da modtager vi gerne dit motiverede CV og ansøgning hos Adecco. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Recruitment Consultant Morten Thomsen på tlf.: 31 36 56 25. Din henvendelse behandles fortroligt, og vi evaluerer løbende de indkomne ansøgninger. Når rette kandidat er fundet, afsluttes processen.

Mere information

Vælg brugerprofil